tirsdag 5. februar 2013

Noe av det jeg har holdt på med i det siste:)

Heklet trekk til målebåndene til ei venninde:)oppskriften fant jeg på Denne flotte bloggen,utrolig mye fint der:))


Prøvd meg på hakking,artig å prøve noe nytt:))

Strikket ett par Hoppsjef luer,oppskriften finner du på Strikkesia på Facebook:)Det skal være dusk på de:)
Malin og Ida har fått seg nye luer:) Tusen takk Tove:))

Strikket trekk til tennbrikketbokser,jeg bruker de boksene til å ha telys oppi:) Oppskriften finner dere i Mariusboka:)

Nytt stooooort prosjekt er i gang:) Genser til mannen min:)
Har aldri strikket en genser med raglandfelling før,så dette blir spennende:) Mønsteret er fra Drops:)


3 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget Linda, og du har noen nydelige jenter som modell.
    Snill du som strikker genser til mannen da, det orker ikke jeg......hihi
    En fortsatt fin tirsdag ønskes deg:) Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg!

    - Tusen takk for kommentar inne hos meg, så koselig med "nye" ansikt :)
    Skal si du strikker jammen mye fint!!
    Ordentlig mye fint, gjennomført og bra!
    Ble inspirert til å strikke nå egentlig, hehe

    Ha en fin søndag
    klem Ida

    SvarSlett