lørdag 13. august 2011

Heklet smurf :)

Denne ble ferdig i dag,stilig Smurfe mann dette :) 

6 kommentarer:

  1. Du verden så søt en smurf. Takk for besøket i overskuddsbloggen min. Send meg en mail du så ordner vi et magnetbånd vettdu. Ser du bor i Trondheim,å da trenger jeg kanskje ikke å sende det i posten heller. marvalso@online.no
    Takk for tipset om håndarbeidsbua,det skal jeg sjekke ut.

    SvarSlett
  2. Hei Linda :o)
    Takk for at du fant meg.
    Deg vil jeg også føllge,
    for GOSJ A MEIEN så mye fint du har lagd.
    Linker deg på siden min med en gang.

    Klem og et stort :o)))))))

    SvarSlett
  3. Den oppskrifta..... Atte sånn smurf e jo ganske arti... Åsså hadde æ nu liksom litt lyst å prøve mæ... :oD
    Flink e du iallefall!! :o)

    SvarSlett
  4. takk! Men inga hast! Gjør det når du har tid!! :o)g

    SvarSlett
  5. Heii! :) Jeg skulle veldig veldig gjerne ville prøvd å hekle en sånn smurf, men finner ikke oppskrift på det noen steder..
    Vil du dele den oppskrifta sånn at jeg kan få prøvd den ut? :))
    Mvh Ida

    SvarSlett
  6. Hei er du mulig å dele oppskriften eller hvor jeg kan kjøpe den.... :)

    Mvh Ann Marita

    SvarSlett